Taas pattitilanne. Siksi, että yrittää kuunnella kaikkia ja ottaa kaikkien toiveet huomioon. Patti tupsahti keskelle keyboardia. Anteeksi, näppäimistöä (suomen kieli on kaunista ja käyttökelpoista). Mitä blogiin voi, saa, pitää, ei saa kirjoittaa, ja kuinka paljon… Loppujen lopuksi päiväkirja, jota kuka tahansa pystyy lukemaan, on aika pöljä idea.   

Olen turhan herkkä ottamaan itteeni. Unissanikin sain moitteita, erään tunnetun poliitikon vaimolta. Ei ollut kuulemma ollutkaan niin hyvä idea pussata hänen miestään kuin miltä se oli paperilla kuulostanut. Olikohan johonkin vaalikampanjointiin liittynyt julkinen pusu, joka oli oikein käsikirjoitettu? Ja oliko se ollut mun idea, kun minä sain siitä sapiskaa? No, vastapainoksi sain unessa myös kiitoksia, siitä että olin tsempannut ehdokastoveria.

Anoppi oli kuulemma sanonut, että unet ovat hyvästä. Niin olen minäkin kuullut puhuttavan. Että niiden avulla alitajunta käsittelee, selvittää, ratkoo ja jopa korjaa asioita.

Sillä lailla, alitajunta, jatka samaan tyyliin!

 

Nyt sitten antiikki- ja keräilymessuille, näytille...